czwartek, 2 kwietnia 2015

Witam w Świecie Kosmetyków!


O mnie

Z wykształcenia jestem chemikiem, formulatorem kosmetyków i od lat zajmuję się wdrażaniem nowych, innowacyjnych produktów kosmetycznych. Specjalizuję się w formulacji kosmetycznej, ale moje zainteresowania sięgają trochę dalej. Moj zawód wymaga równocześnie znajomości podstaw dermatologii, fizyko-chemii surowców, produkcji surowców, elementów marketingu sprzedaży, psychologii konsumentów, co daje mi dość wszechstronny obraz przemysłu kosmetycznego. Praca jest jednocześnie moją pasją, którą dodatkowo postanowiłam realizować poprzez pisanie tego bloga.

Co znajdziecie na blogu?
Wiele informacji krąży na temat kosmetyków, ich składników i działania ale czy aby wszystkie mają racjonalne uzasadnienie? Internet charakteryzuje się wolnością słowa, każdy może wyrazić swoją opinię na jakiś temat, istnieje jednak niebezpieczeństwo rozpowszechniania informacji, które z faktami nie mają nic wspólnego i są jedynie bardzo subiektywną opinią internautów. Czym wspieram się na swoim blogu w celu uwiarygodnienia informacji na nim zawartych? Są to badania naukowe, publikacje oraz moje wieloletnie doświadczenie w przemyśle kosmetycznym, również jako konsument (nie zapominajmy że nim jestem i także smaruję się tym co sama „ukręcę” w laboratorium!). Uprzedzając również zarzuty o moje przemysłowe „pochodzenie” chciałabym zapewnić, że nie jestem członkiem sekty pt: „biznes kosmetyczny” i w żaden sposób nie próbuję szerzyć propagandy podbudowującej (często negatywny) image przemysłu kosmetycznego. Po prostu kocham to co robię i pragnę podzielić się informacjami, które być może zmienią Wasze postrzeganie wszechobecnej CHEMII na przykładzie produktów kosmetycznych.
Powracając do pytania postawionego powyżej,znajdziecie tutaj:
  • nowinki ze świata kosmetyków
  • artykuły dotyczące skóry, jej budowy, funkcjonowania
  • informacje na temat bezpieczeństwa kosmetyków i ich składników
  • moje zdanie na temat mitów krążących w internecie
  • wiele innych
Ps. Proszę wybaczyć ewentualne błędy w tekstach, czasami temat mnie tak wciągnie, że trochę popłynę!
Opinie, komentarze, sugestie mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz